Tema: Re: planuoju rekuperatoriu
Autorius: Leon
Data: 2013-12-15 22:12:22
turiu ta pati, bus pirma ziema :). Tik klausimas: kai kartais jis paduoda
man i kamabri apie 16-17 laips (pirmu greiciu). Celcij., kai lauke buvo cia
apie -4, -5 laips. Namuose temperatura ~20 laipsn. Pas pati ir taip pat, ir
cia viskas norma, ar reiktu ieskoti slieku?

aciu

p.s. iskyrus paduodama temperatura, tai ir jokiu priekaistu neturiu.