Tema: Re: planuoju rekuperatoriu
Autorius: Statybininks
Data: 2013-12-14 13:39:03
na pora ziemu naudojau - neuzsalo, tiesa naktis kur virs 25pranese
isjungdavau

naudoju minimaliu rezimu, 24h/para 100-125m3, na nebent kai yra poreikis
kelioms valandom ir 250 nustatau (200m2 vedinamo ploto)

teno nesidejau, nors abejojau, pardavejas itikino, kad jis nereikalingas ir
buvo teisus; per pacius salcius padavimas i kambarius 18laipsniu (su
termovizija ziurejom)