Tema: Re: planuoju rekuperatoriu
Autorius: Arvydas
Data: 2013-12-16 11:04:35
nu kad nelabai, nes tikrai šaltoką pučia. Net rasoja ortakis.

"Leon'"  parašė naujienų news:l8mfdi$c0f$1@trimpas.omnitel.net...

siuo metu dregme 45-48 %. Apie 60% laikesi, kai dar lauke buvo silciau.
Vanduo nei per kampus nei per drenaza is vis nebega. Bet kad tik 10 laipsn.
paduoda, tai tikrai kazkas ne taip (IMHO), beje o negali buti, kad davikli,
kuris rodo paduodama temperatura ne toje vieotj istate, arba jis pats
grybauja...