Tema: Re: planuoju rekuperatoriu
Autorius: Arijus
Data: 2013-12-13 22:50:36
Kiek zmoniu tiek nuomoniu. Turiu Alasca H400B. Plokstelinis, turi bypass.
Dirba tyliai. Aisku tylumas subjektyvus dalykas, bet galiu pasakyti, kad
stacionarus PC namie uzia garsiau. Ties oro isputimo angomis visiska tyla.
Pliusas tas, kad jam nereikalingas joks oro pasildymas. Jis pats atsisildo
plosktelini silumokaiti labai paprastu budu. Silta ora isleidineja per
silumokaiti, o is lauko netraukia (jei gerai supratau principa). Kelios
minutes, ir silumokaitis atitirpes. Esu labai patenkintas.

"Rytis Hydro"  parašė naujienų news:l8f17i$jt8$1@trimpas.omnitel.net...

Naudoju ju SKY modeli, kol kas tik pliusai. Kitame name turiu
susimontaves lietuviska Alasca, tai skiriasi kai zeme ir dangus i
blogaja puse pradedant nuo triuksmoo, valdymo patogumo, aptarnavimo
(filtrai, silumokaitis ir kt.). Manau jog senajam Alascai si ziema bus
paskutine, po jo teks montuoti kazka is Renovent'o.
P.S. siai dienai naujai irenginejamame name rinkciaus tik pilna ju
sistema su kolektorinemis dezemis ir ju vamzdynais. Montavimas itin
paprastas ir greitas.