Tema: Re: planuoju rekuperatoriu
Autorius: Arijus
Data: 2013-12-16 17:30:31
Su kondensatu bliacha tai turejau problema. Rekupo dubuo turi labai maza
nuolydi, todėl labai svarbu su gulsciuku ji gerai pastatyti. Pas mane
rekupas buvo kiek pasvires i prieki. Menesi po pastatymo viskas buvo ok, po
to, kai atsalo pradejo rinktis kondensatas ir pro dureliu apacia pradejo
begti ant cirkuliacinio siurblio greziniams. Atsibudau nakti kai ismuse namo
kamsciai. O siurblys nepigus, apie 2000. O sildymo nera. Labai tikejausi kad
sudege tik valdymo blokas, Wila atstovybe aiskina kad bloko Lietuvoj neturi,
is vokietijos ateis tik per dvi savaites. Gerai kad, viena auksaranki
uztikau, perlitavo plata, pasirodo ji buvo 4 sluoksiu, ir su nudegusiais
vidiniais takeliais. Va toks va krikstas buvo.

O del temperaturu is rekupo. Pastebejau, kad kuo didesne dregme, tuo
prastesnis rekupo efektyvumas. Kai dregme turejau virs 70, paemimas buvo pvz
+6, i nama +15. Dabar kai dregme 55, laukas -1, padavimas +19. Ir gali buti
kad tai ne tiek susije su bendru dregmes o lygiu, o tuo kiek renkasi
kondesato silumokaityje. Pvz, pazemeja lauke temperatura, pasauseja lauke
oras, ir ziurek paduodama i patalpas nukrenta. O po to, po keliu dienu vel
atsistato auksta.

"Arvydas"  parašė naujienų news:l8me7t$agd$1@trimpas.omnitel.net...

o pas mane kažkas negerai, toks pat modelis tik be bypass, lauke 0, viduj
20, paduoda 10 :(
Ir kondensatas bėga pro kampus, o ne per drenažą...
vis dar laukiu jų serviso atvykstant, antra savaitė kaip važiuoja.
kokia drėgmė viduj namuose? pas mane dabar 60%

"Leon'"  parašė naujienų news:l8l2f6$iul$1@trimpas.omnitel.net...

turiu ta pati, bus pirma ziema :). Tik klausimas: kai kartais jis paduoda
man i kamabri apie 16-17 laips (pirmu greiciu). Celcij., kai lauke buvo cia
apie -4, -5 laips. Namuose temperatura ~20 laipsn. Pas pati ir taip pat, ir
cia viskas norma, ar reiktu ieskoti slieku?

aciu

p.s. iskyrus paduodama temperatura, tai ir jokiu priekaistu neturiu.