Tema: Re: kokia kaitlente rinktis
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-08 22:19:15
On 2013.12.08 21:51, Dainiushas wrote:
> o bandei kada nors gamtoje virt žuvienę ant elektrinės viryklės? :)

p.s. man gamtoj net desra skanu, nors siaip as jos niekad nevalgau :)
bet maisto ant lauzho unikalumo as neneigiu, nes skirtumas tikrai yra ir
didelis. neisivaizduoju ka reikia padaryt mesai elektrinej orkaitej, kad
atrodytu, kvepetu ir ragautusi taip kaip kepta ant zariju. arba pabandyk
paprasta bulve arba bulve su lasinukais folijoj iskepti kurnors kitur,
kad butu kaip kaip karstuose pelenuose ar zarijose.