Tema: Re: kokia kaitlente rinktis
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-08 21:33:26
On 2013.12.06 18:50, Dainiushas wrote:
> tai, kad ne, į dujas niekas nemainyčiau :). Tiesiog vienintelis dalykas
> kas dar galėtų būt - tolygus reguliavimas. Tada būtų tobula :)

nebutu :) siandien ivertinau viena 'privaluma', kuri panasu turi tik
paprasta el. kaitlente. kanors pasildyt vos vos, jogurta, gerima salta
ir pan. ijungi trumpam, ir isjungi iskart. kaitviete buna silta bet ne
karsta gan ilgai poto. padedi indeli ar stikline, po 10 minuciu pasiimi
silta. aisku galima mikrobange tam naudot, bet taip man labiau patiko :)

na ir minetas garavimo intensyvuma nesulyginamas su dujomis, gartraukis
sugedes, bet realiai jo nelabai ir reikia.