Tema: Re: kokia kaitlente rinktis
Autorius: finito
Data: 2013-12-06 08:32:17
Gyvenau ten kur ir duja ir elektra. As uz duja, bet vienas niuansas -
dujiniu kaitlenciu asortimentas nedziugina. Dabar nauju pardavime esanciu
kaitlenciu dazniausiai minimalistine konstrukcija yra tokia, kad tik biski
paslinksi puoda i sona ir jis nusivers nafik nuo degiklio, nes puodo
laikiklis dazniausiai toks "pliuso" formos, ciut ciut didesnis uz pati
degikli. Tai pvz toks veiksmas kaip "nuslinkti pilna puoda i sona nuo
degiklio kad pamaisyti" nepavyks, nes nelabai kur ten yra nuslinkti, reikia
imti kelti ir atsargiai per viduri pastatyti ant kito degiklio. Sito
pasigendu lyginant su elektrinemis.

Dar pas pigesnes dujines buna emaliuoti metaliniai laikikliai, bet tie
slidus blin, puodai slidineja kaip ant ledo.

Siaip dujas labai brangu atsivesti bet pigu naudoti. As pasilikciau dujas,
ateities karta tau padekos :)