Tema: Re: kokia kaitlente rinktis
Autorius: Vaidas
Data: 2013-12-06 07:35:31
O kaip su elektros įvadu? Standartinių 3kW/butui užtenka indukcinei?

Vienas indukcinės pliusų - jei kas išbėga, tai ne taip pridega, kaip
tradicinėj elektrinėj ar dujinėj, be to gali iš kart pavalyti (o ne
baigus gaminti). Nors nuo stiklo tie pridegimai lengvai nusivalo
(palyginus su metaliniu emaliuotu paviršiumi).

Vaidas