Tema: Re: Lunos rekuperatorius
Autorius: KEdas
Data: 2013-11-13 13:09:36
Įdomu kiek yra tas „trumpas laikas“. Jei korys neturi didelės šiluminės
talpos, tai iš esmės jis ne ventiliuoja, o varinėja tą patį orą pirmyn
atgal?

Ore šilumos telpa 3500 kartų mažiau nei vandenyje (viena talpiausių
medžiagų). Taigi, pakeitus 18m³ oro reikės tiek pat energijos, kaip
18000/3500=5l vandens sušildyti. Nematau aš kaip tame koryje gali tilpti
bent 5 litrai akumuliacinės talpos, nes 16cm skersmens vamzdžio 10cm
ilgyje tėra 2 litrai tūrio, o juk reikalingi dar ir oro tarpai, kad
šiluma būtų galima keistis.
18m³, kurį prastumtų per valandą, tėra 5m² kambario oro tūris. Vadinasi
oras kambaryje dar bus nepakeistas, kai ventiliatorius puls suktis į
kitą pusę, kas reiškia beveik to paties oro varinėjimą pirmyn-atgal.
Geriau nei nieko, tačiau 3000Lt už tokį sprendimą atrodo nelabai racionalūs.