Tema: Re: Lunos rekuperatorius
Autorius: DasI
Data: 2013-10-02 14:04:48
On Wed, 02 Oct 2013 09:26:30 +0000, "nerami_bite" <nerami_bite wrote:

> Ash ir nesakiau, kad cia stebuklas ;)
> Ash sakiau, kad kiek ash esu apziurejs sistemu, man si labiausiai tiko.
> Naudoju ir tikrai esu patenkintas. Jokio galvos skausmo kaip kad su
> iprastiniais "kaip daro visi" rekupais ;)
> Bet jei kam atrodo kitaip - tebunie ;) Man svarbiausi, kad man gerai ;)
>
> Poruoti butina, tik priklausomai nuo patalpu skaiciaus ir ju
> ploto(turio)
> reikia ishmetyti/susiplanuoti tinkamai.

O koks galvos skausmas su iprastiniais?
Mano akim zhiurint, kanaline sistema jei ji teisinga ir teisingai
irengta, jokiu galvos skausmu nesukelia, ir netgi kaina yra panashi, o
jei atsizhvelgti i sistemos nashuma - bo kaip jau teko pastebeti, ant
pavyzdinio projekto - sistemos nashumas bent 3x mazhesnis, nei reiketu -
kaina dar ishaugtu tiek kart kiek keltum nashuma. O kur dar sikanu ir
voniu rekupracija, kur paprastai nemazhai silumos susidaro.
Jamant normalia kanaline sistema kontroles turi 50-400m3/h
Elektros sanaudos: kanalinio 150m3/h  ~19W - sulyginimui luna tokiam
kiekiui reiktu 5 poru ant vidurine padeties - gaunam 10*2.8W=28W be
kontroleriu. Teisingai irengto kalainio garsas dar tylesnis.

Mano akim shitie Lunos labai tinkami renovuojamiems daugiabuchiams ir
kitiems remontuojamiem pastatam. Jei darai nuo nulio, >100 kvadratu, tai
kanaline gereu vienareikshmishkai. Beje, dar kanaline kanalinei nelygu -
siulychiau pasidometi kanaliniu kolektoriniu variantu.