Tema: Re: Lunos rekuperatorius
Autorius: nerami_bite <nerami_bite<noSpam>@freemail.lt>
Data: 2013-10-01 14:11:37
Kainos nurodytos puslapyje. Jei imi kazkiek daugiau - paderina.
Rekomendavau draugam nuo saves - padare sake gerene nuolaida nei
defaultu.

Rekuperatoriu skaicius atitinka projektavimo rekomendacijas. Suprojektuos
nemokamai tau Lunos atstovai pagal tavo atsiusta namo plana. Sistema
elementari. Pvz pateikti ju puslapyje.
Pas mane nieko isskirtinio nera. Du aukstai. Viso 6 rekuperatoriai su
dviem valdymo blokais (2+4).

Is principo nei per daug sakau ne, nei labai verziuosi afishuoti savo
nama ;)
Jei jau labai labai labai skaitysi, kad gyvai kazka pamatysi daugiau nei
tau parodytu salone - rasyk i privata.