Tema: Re: Lunos rekuperatorius
Autorius: nerami_bite <nerami_bite<noSpam>@freemail.lt>
Data: 2013-10-01 13:35:14
Naudoju. Labai patenkintas - visada gaivus oras, jokio triuksmo (net
audiofilai neprisiknisa), jokiu iprastinio rekuperatoriaus bedu (triuksmas,
vibracijos, kondensatas, pelesiai, el. energijos shvaistymas, neefektyvus
shilumos sulaikymas, prieziura, reikalauja daug vietos tiek ortakiam tiek
centriniam rekuperatoriui ir pan.). Sukasi kiaurai visus metus. O vienas
lokalus rekuperatorius "ryja" 1.4W (mazesnes apsukos).
Jei ka ir reiktu tobulint, tai bent man noretusi galimybes tureti ne dvi
padetis greicio, o bent 3 ar 4. Gal tas bus ishspresta ateityje valdymo
bloko pakeitimu (jei gamintojas ilgai nesusipras, tai gal kada ir pats
pasidarysiu).
Antras pageidavimas, tai noras tureti ne on/off sklende, o irgi bent su
viena ar dviem tarpinem padetim. Dabar tai irgi su minimaliu pasiknisimu
(zaidimas pirstais) galima realizuot be jokiu papildomu intervenciju,
bet... gamintojas apie "user-friendly" galimybe galejo pagalvoti anksciau.
Rekomendavau kol kas keliem zmonem ir visi isideje tik dziaugesi.
Buvau vienas is pirmuju isigijes. Labai idemiai ishstudijavau, apziurejau
gyvai pries apsispresdamas. Kazkiek rizikavau, nes nebuvo shi sistema
ishbandyta, kiek ash zinojau, Lietuvos salygomis. Bet... dabar ramus. Kita
karta irgi rinkciausi ta pati sprendima (su salyga, jei neatsirastu kazkas
dar inovatyvesnio).
Tik reikia neishsidurt ir rinktis modeli su keramikiniu koriu, nes be jo
tai tik paprastas ventiliatorius.

"dddddd" <dainius.platukis@gmail.com> wrote in news:l2dsfm$9ai$1
@trimpas.omnitel.net: