Tema: Re: Lunos rekuperatorius
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-31 22:49:46
On 2013.10.02 12:26, nerami_bite <nerami_bite wrote:
> Ash ir nesakiau, kad cia stebuklas ;)
> Ash sakiau, kad kiek ash esu apziurejs sistemu, man si labiausiai tiko.
> Naudoju ir tikrai esu patenkintas. Jokio galvos skausmo kaip kad su
> iprastiniais "kaip daro visi" rekupais ;)

kokio dar galvos skausmo.
rekuperatorius siaip apskritai prasme turi tik tada, kai daromas
vientisa sistema su silumos siurbliu. dar priedo, kokio oras-oras atveju
ir drekinima galima pasidaryt, ir pilna automatika.
vietoj situ brangiu ventiliatoriu butu iseje du superiniai oras-oras
siurbliai su drekinimu ir pilna automatika.