Tema: Re: Lunos rekuperatorius
Autorius: nerami_bite <nerami_bite<noSpam>@freemail.lt>
Data: 2013-10-02 12:26:30
Ash ir nesakiau, kad cia stebuklas ;)
Ash sakiau, kad kiek ash esu apziurejs sistemu, man si labiausiai tiko.
Naudoju ir tikrai esu patenkintas. Jokio galvos skausmo kaip kad su
iprastiniais "kaip daro visi" rekupais ;)
Bet jei kam atrodo kitaip - tebunie ;) Man svarbiausi, kad man gerai ;)

Poruoti butina, tik priklausomai nuo patalpu skaiciaus ir ju ploto(turio)
reikia ishmetyti/susiplanuoti tinkamai.

DasI <dasilt_eta_yahoo_com@spam.net> wrote in