Tema: Re: REQ namo speco
Autorius: Rytis Hydro
Data: 2013-09-17 12:53:36
Lygtais minejau jog pjaunu(pjoviau) tada kada galiu o ne sekmadieniais,
esme tame jog megstu tvarka ir jei matau jog man reikia atlikti tam
tikrus darbus tai juos ir atlieku, bet tai nereiskia jog keliuosi 5 val
ryto sekmadieni ir einu pjauti zole palei kaimyno langus.
Baigiam sita tema nes cia jau vaiku darzelis gaunasi