Tema: Re: REQ namo speco
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-09-13 07:36:31
2013-09-12 09:52, eSSas rašė:

> Priminsiu užsimiršusiems - per Liepkalnį leidžiasi lėktuvai. Ir su laiku
> leisis vis daugiau
>
> S.

Prie Liepkalnio Maximos lektuvas buna nusileides jau prie pat zemes
todel. Daznai buna, kad stoviu sioje sankryzoje, matau virs galvos
besileidzianti lektuva, bet triuksmo nera. Kaip Salininkuose, kur
lektuvai kyla, nezinau.
Is kitos puses, jeigu gyveni ten kur "mirtina" tyla tai jau ir kaimyno
pyrstelejimas uz kilometro dirgina klausa.Nezinau kaip kitus, bet mane
"mirtina" tyla erzina, o normalus triuksmas - reikalingas.