Tema: Re: REQ namo speco
Autorius: 911
Data: 2013-09-09 16:40:06
tai jojo, o geriausiai tai paprasyk kad pagyvent leistu metus :D
turiu keleta draugu kur pardavineja savus, nu tai visi pasakojimai apie klientus 100% atitinka tave ;)
perka apkalta sodo nameli, bet egzpertu atsiveza autobusais ;D
Ka tu ten pamatysi tam senam bbz kieno statytam name?
Kad stogas leidzia ir nepirksi iskart? Ar kad languose detuose pries 10metu salcio tiltas?
Tai 100% taip ir bus, susitaikyk iskart pries pirkdamas. Patinka jami gyveni ir remontuoji kas lenda, nepatinka - net nelendi zmonem i akis su savo egzpertaois ir apziurom.