Tema: Re: REQ namo speco
Autorius: GunGame
Data: 2013-09-16 16:53:08
Cia ne I tema, bet apie tvarka :-)

Reali istorija: gyveno zmogelis su seimyna name, sklypas kurio ribojasi su
dviem apleistais sklypais. Pas zmogeli budavo kieme ideali tvarka, o
gretimuose keliuose sklypuose ideali betvarke (I vasaros pabaiga budavo
dziungles tuose sklupuose). Zmogeliui karta ikando erke... Viskas baigesi
laimingai, taciau nuo to laiko ir gretutiniai sklypai atrodo lygiai taip pat
idealiai kaip ir zmogelio kiemas :-))