Tema: Re: REQ namo speco
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-09-17 08:26:16
2013-09-16 20:01, razumas rašė:
> is kaimyno patirties: nupjove zole apleistam kaimyninaim sodo sklype, gavo
> pyzdulei, kad obuolius pavoge. daugiau nepjauna.

O as matau teigiama puse, kad kaimynai sklypuose nepjauna zoles. Esu
rajone tiesiai prie ribos su Vilniumi. Tai Vilniaus puseje savininkams
nieko statyti neleido, nes uz 150 metru numatytas perspektyvoje kelias.
Tai per paskutinius 5 metus ten savaime suzele neblogas berzynas,
pusaiciu desetkas, maciau kelis azuoliukus ir klevus. Pagalvoju, kad
reiketu atsivezti maisa kankoreziu ir pametyti, arba miske pasiieskoti
vertingesniu medziu ir pasodinti.