Tema: Re: REQ namo speco
Autorius: Arijus
Data: 2013-09-15 16:29:19
Nuo rugsėjo per Kalnėnus jau važiuoja autobusas. 7 metus atvargau
važinėdamas nuo Santariškių, dabar ryte iš Kalnėnų į centrą atvažiuoju per
12 min.

"FwsA"  parašė naujienų news:l0s9e9$j8e$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane kaiptik buvo Kalnenai VS Tarande. Tarande nugalejo, nes turi VVT
(turiu 3 mazamecius vaikus, taksistu nei zmona nei as neplanuojam dirbt).
Gedas