Tema: Re: REQ namo speco
Autorius: skaitytojas
Data: 2013-09-12 11:22:29
atsimenu, kaip pries 5 metus prie Salininku Pupines kaime viena pirmuju
sklypu apziurinejom ir kaimynai (naujai atsikrauste) raite, kad ai nieko cia
tie lektuvai, gi cia tas uostas issikels kazkada. Oi zvengiau. Na jiems savo
ruoztu turbut pardavejai smegenis buvo uzpudrine. Nors is principo, jei
nebutu ivairiu grupuociu ir pacio Vilniaus miesto nteresu, tai ko gero,
Kauno oro uosto pletra zymiai patraukliau Lietuvos mastu atrodytu. Vilniaus
oro uosto maciau planus (berods kai buvo derinamas rajono planas?) su nauju
papildomu kilimo-tupimo taku, kurio kryptis (triuksmo zona) eitu link
Nemezio puses. Nors besileidziantys lektuvai triuksmo nekelia, vat kylantys
tai visai kas kita.