Tema: Re: REQ namo speco
Autorius: CodeC
Data: 2013-09-09 14:47:49
On 09/09/2013 02:39 PM, eSSas wrote:

> Važiuoji vieton pats ir vertini viską, kas aplink. Jei tinka - susirandi
> statybininką ir jo pagalba numušinėji kainą. Bet kuriuo atveju pirkti
> _neskubi_. That's it.
>
> Priimti kaip vieną kartą matyto asmens išmintį ;-)
>
> S.

dar salia neskubejimo patarimas - nuvaryk ta pati objekta apziuret
rudeni kai visur vanduo upeliais bega ir ziema kai speigas spaudzia.
pamatysi tuos pacius dalykus kitom salygom, kurie vasaros saulutej gal
visai kitaip atrodo.
dar jeigu protinga galva su termovizorium pasiimtum i kompanija, tai
bent kazkiek realiai naudingos info gautum.