Tema: Re: Radiatoriu stovu diametras
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-15 15:44:00
300 litru boileris - hujnia o ne akumulaicine talpa. pas mane toks stovi, nuo 4 geru malku uzkaista katilas nuo +20 ir uzkaitina boileri nuo +30 iki +80. Max tai tera buferis.
Del junginejimosi ir uzsildymo katile esancio vandnes - kazkoks pralosimas ekonomijai yra, bet nemanau kad sutrumpetu 2x katilo amzius. Reikalavimas del 70 laispniu yra del rasos tasko susidarymo. Bet tam reikia dvieju faktoriu dregmes ir temperaturu skirtumo. Va del dregmes tai kurenant granulemis (ar briketais) jau sunkiai bus, nes granules sausesnes nei malkos. Jei tiketi pvz atmoso instrukcija kurenti briketais jis nelabai tinkams, nes per sausi :)

Turedmas tavo situacija as labiau svarstyciau varianta oras/vanduo silumos siurblys + kkk duju generacinis uz pigiai + su numatyta galimybe pajungti akumuliacine talpa. Visa tai galima pvz paleisti per kokia buferine talpa i kuria gali sujungti silumos padavima is kkk, ss, saules kolektroiu ir pan. Siaip jau pagalvok, kad kiekviena talpa, kievienas atskiras pajungimas komplikuoja tiek valdyma, tiek didina avariju tikimybe, bei $$$ kiekvienas sudukas kainuoja (kartais dauggg).

T:)