Tema: Re: Radiatoriu stovu diametras
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-15 09:31:25
Man patinka filosfija pakanka d18, bet deciau d20, nepakenktu d26 tai gal tada geriau deti d32 ?:)
Nezinau kiek ten zadi jungti ir ko, betd18 ar d20 pilnai turetu pakakti standartinem salygom. Juolab, kad daryti galima dvi atsakas nuo katilo. Ir kaip suprantu tai bus rezervinis sildymas, namas siltas, nemanau, kad statsyi didelius radijatorius.

T:)