Tema: Re: Radiatoriu stovu diametras
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-15 10:20:50
> Man patinka filosfija pakanka d18, bet deciau d20, nepakenktu d26 tai gal tada geriau deti d32 ?:)
> Nezinau kiek ten zadi jungti ir ko, betd18 ar d20 pilnai turetu pakakti standartinem salygom. Juolab, kad daryti galima dvi atsakas nuo katilo. Ir kaip suprantu tai bus rezervinis sildymas, namas siltas, nemanau, kad statsyi didelius radijatorius.
>
> T:)

I grindinio sildymo kolektoriu yra paduodamas d25 vamzdis. Kadangi tai
zematemperaturinis sildymas tai radiatoriams tokio diametro nereikia.
Ivertinus tai, kad radiatoriams galetu buti 2 ziedai tai pasiliksiu prie
turimo d18 vamzdzio. Berasant kilo mintis, kad neaaisku ar as tuos
radiatorius kada nors kabinsiu. Kad paklotas namo isoriniu perimetru
vamzdis butu panaudotas bandysiu paziureti galimybe pajungti prie
grindinio sildymo taip, kad reikalui esant perjungsiau i radiatorini.
Problema tame, kad perjungus i radiatorini taptuu nepriimtinai auksta
sio vamzdzio temperatura grindims. Gal vamzdi paprasciausiai pakloti ir
neuzbetonuoti? Nors ne karta esu uztikes teiginiu, kad zmones i grindini
buna paleidzia ir 70 laipsniu.