Tema: Re: Radiatoriu stovu diametras
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-15 10:32:15
o gal nesvaistyk pinigu visokiems... o jei prireiks.
Pagyvensi ir pamatysi reikia ar nereikia tu radijatoriu. Jie reikes tai manau interjero labai nesuzalos palei grindis isvedziotas vamzdelis. O jie jau jau trukdytu, tai yra galimybe paslpeti i siena ar grindis.
O dabar nelabai isivaizduoju, kokia nauda is to ibetonuoto vamzdzio turesi. Juk kad pajungti radijatroriu turi padaryti iskisimus is grindu. Palygsi is grindu kisancius vamzdziu galus? Nezalos interjero? :)  O jei nori paleisti kaip grindinio kontura pagal isorine siena, tai tada reikia arba virs grindu daryti kilpa (kad d18, bet kad sulenkti 360 laiosniu siokio tokio spindulio riekes) arba deti H'asa. Kas velgi papildomi $, beliks tik kad ir maziausia radijatoriu pakabinti. Tada bent jau bus vaizdas, kad padaryta viskas, o ne styrantis vamzdukai su mintim "gal prireiks".

Beje, kaip suprantu zadi sideigti visas imanomas sildymo rusis pas save name (orinis sildymas+zidinio sildymas+grinidnis sildymas+radijatoriai),. O gal geriau visdelto apsiriboti kelioms alternatyvomis, bet realiai veikianciomis? :)

T:)