Tema: Re: Radiatoriu stovu diametras
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-15 13:31:14
> O dabar pats pagalvok prisedes, kaip tu ibetonuosi vamzdi, kad jis galetu buti kaip grindinis arba pajungti radijatoriu??? Imho yra tik du varinatai: A) pakloji zieda perimetru ir uzbetonuoji - turi grindini sildyma. Prie tokio nori pajungti radijatoriu - isdubasini grindu betona (nepamirstam nuardyti grindu danga), pjauni vamzdi, dedi jungti... nu vienu zodziu kapitalinis remontas. B) variantas betonuoji vamzdi kaip radijatoriaus pajungimui, darai islindimus is grindu betono, prie kurio pajungi radijatoriu arba darai kilpa, kad butu uzdaras ratas ir galetum paleisti vandeni. Gal ir grazu, bet ortakiai isvedzioti palubeje man graziau atrodo nei is grindu styrantis vamdziai kurie taip ir saukia - cia kazkas nedadaryta.

> [...]
Isivaizduok radiatoriaus nisa, kurios apacioje praeina grindu plintusas.
Tarp plintuso ir sienos gaunasi 13 cm tarpas is kurio apacios pucia
oras. Belieka tik uzdengti groteles. Taigi siame tarpe is karto iskisti
ar tai padaryti veliau nera jokiu problemu. Taipogi sioje ertmeje gali
ideti konvektoriaus vidurius, kad sildytu puciama ora, o konvektoriu
reguliuoti standartiskai.