Tema: Re: Radiatoriu stovu diametras
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-07-15 10:33:38
Cia ne filosofija o praktiskumas.
Debetui pakanka d18, bet su d20 (kuris nezymiai brangiau kainuoja) lengviau
dirbs siurbliukas ir tolygiau pasiskirstys siluma be papildomu balansiniu
ventiliu o tik su mano minetais trisakiais 20/16/20.
Radiatoriu pajungimas buna d16, tai kabinant kelis ar keliolika radiatoriu
ant d18 magistrales daug vargo bus balansuojant, todel as deciau d20.