Tema: Re: Radiatoriu stovu diametras
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-15 13:15:35
Vidai, daug prirasei, labai net nesigylinau, nes daug subtilybiu ir daug galimybiu sugalvojes. Bet sildyme mano supratimu yra du svarbus dalykai - silumos gamintojas ir silumos atidavimas. Silumos gamintoju kaip pats prirasei galibuti dax.. ir dar biski. Su silumos atidavimu yra kiek lengviau is emes 3-4 budai:
1. Orinis sildymas - siltas oras puciamas per ortakius ar pan. (kondicionierius)
2. Grindinis sildymas
3. Radijatorinis sildymas
4. Infraredinis, lubinis ir kitoks netipinis sildymas, kas realiai namuose nepraktikuojama.

Prie visu tu silumos atidavimo budu gali prijugti is esmes bet koki silumos gamintoja, tai tik fanzacijos ir technikos (na ir $) klausimas.

Tai jei nusprendei kad pas tave orinis (per vedinimo kanalus plius nuo zidinio, net jei nera ortakiu skaitau tai zidinys kaip orinis-infraredinis) ir grindinis sildymas, tai kam dar radijatorinis???? Ar cia viska skaiciuoji ant minimumo, kad prie salcio nepakas nei orinio nei grindinio sildymo ir prireiks dar radijatorinio? Kokia esme?

> Nematau papildomu investiciju, jeigu paklosiu sildymo vamzdi i grindis
> visu namo perimetru taip, kad jis siame plote veiktu kaip grindinis, o
> reikalui esant ant jo pakabiciau radiatorius, kurie butu skirti kambario
> sildymui arba paduodamo oro sildymui. Juk sis vamzdis betone kainuotu
> papildomu 0 centu, nes uzimtu grindinio sildymo vamzdzio vieta.

O dabar pats pagalvok prisedes, kaip tu ibetonuosi vamzdi, kad jis galetu buti kaip grindinis arba pajungti radijatoriu??? Imho yra tik du varinatai: A) pakloji zieda perimetru ir uzbetonuoji - turi grindini sildyma. Prie tokio nori pajungti radijatoriu - isdubasini grindu betona (nepamirstam nuardyti grindu danga), pjauni vamzdi, dedi jungti... nu vienu zodziu kapitalinis remontas. B) variantas betonuoji vamzdi kaip radijatoriaus pajungimui, darai islindimus is grindu betono, prie kurio pajungi radijatoriu arba darai kilpa, kad butu uzdaras ratas ir galetum paleisti vandeni. Gal ir grazu, bet ortakiai isvedzioti palubeje man graziau atrodo nei is grindu styrantis vamdziai kurie taip ir saukia - cia kazkas nedadaryta.

T:)