Tema: Re: Kas VLN draugauja su varzom ir lituokliu
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-01-18 14:11:59
Tas namas yra man už 55 km. Nuvažiuosiu kada ir nufotografuosiu, ant
skydelio užklijuoti projekto autoriaus, montuotojų sertifikatai, duomenys ir
netgi kažkokia schemutė.
Galbūt pas brolį yra ir kitokių dokumentų.
   Taigi netikrinsi kiekvieno montuotojo kvalifikaciją, tam yra firmos
vadai, darbų vykdytojai, kurie už tai atsako. Elementaru Dr. Watson ..

Aš pats moku kai ką surinkt ir sumontuot. Bet šiuo atveju negaliu kišt
nagus, kad nebūčiau apkaltintas pats sugadinęs.

Beje, mirksinčios lemputės - smulkmena. Kaip minėjau, sudegė žymiai rimtesnė
elektrotechnika.