Tema: Re: Kas VLN draugauja su varzom ir lituokliu
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-16 13:47:46
Firminiuose servizuose yra noramatyvai, per kiek darbo valandu privalo but pakeista pavaru deze pvz. Tad nors mokama uz darbo valanda-savaite jos keist negali. Jeigu mano kasetini magnetafona nesugeba per savaite sutaisyt kvalifikuotas meistras, ar tai reiskia, kad as savaite jam malkas turiu krauti arba pamatus kasti? Netgi miegot salia malku kruvos atsibostu :)

Gal is tiesu nepamatuotai ilgai sukai ta galva, nes neturejai reikiamu ziniu. Suprantu, stengeisi, taciau jei dar turejai nueiti i elekronikos  taisykloje praktika atlikti, kol jisai malkas krove, gal jis ir teisus paskleides tiesa?  Spelioju is rutulio............