Tema: Re: Kas VLN draugauja su varzom ir lituokliu
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-01-12 14:19:32
   Įdomi situacija su tuo kupranugariu...
   Gyvenu (labai) sename name, elektros instaliacija kaip ir ant snarglių,
niekas nekeista daugelį metų, pusrūsiuose įvadai jau buvo visai nuogais
laidais, tiesa, nesenai apačioj įvadus sytvarkė. Bet per paskutinius 20 metų
pas mane niekas nesudegė, nors kompas su visokiais routeriais, optiniais
keitikliais įjungti visą parą, šaldytuvas, televizorius, DVD grotuvai,
laikrodžiai ir t. t. Dažnai būna įjungti bute kokie 3 kompai vienu metu.

    Brolis pasistatė naują namą. Visa elektros instaliacija šiuolaikinė
atvesta tiesiai nuo stulpo pagal projektus, su visokiom apsaugom,
suderinimus, su projektuotojų, vykdytojų, montuotojų parašais,
sertifikatais, schemomis. Per porą metų jam spėjo sudegt rekuperatoriaus
valdymas, kondicionieriaus "protas", brangus televizorius, kompiuteris ir
dar keletas smulkesnių dalykų. Virtuvėje kai kurios "taupiosios" lemputės
išjungtos mirksi, nors išjungėjuose nėra jokio pašvietimo. Paaiškinimai:
fazė ant fazės, nutekėjimai tipo kiška kiške stuknula po baške.
   Pagal pasaulinio sąmokslo teoriją gautusi, kad dabar specialiai
montuojama taip, kad viskas degtų ir remontininkai turėtų pakankamai darbo.