Tema: Re: Kas VLN draugauja su varzom ir lituokliu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-12 14:19:37
Tie trys tarakonai  skirtingi:

78L05A
75176B

ir trecias neiskaitomas, bet jei padetu, galiu ant veikiancio paziuret.

"Ram"  wrote in message news:igk5rc$a4n$1@trimpas.omnitel.net...

Linas Petkevičius wrote:

> O tai, kad bando krautis, nerodo, kad tas tarakonas gyvas? Nes jis gi
> ten kaip ir glavnas - bando kazka daryt, tik neklauso kazkas jo.

Kazko ,tai ir man panasiai svieciasi :blynas -displejaus kontroleris
,jei tas rodo ,greiciausiai gyvas;formuojami uzrasai ,bandoma
susisiekineti ,greiciausiai gyvas ir PIC'as ,itartiniausia grandeles
prie jungciu - kas ten per 3 tarakonai ,kokie uzrasai ? Itarimas ,kad
kokios optoporas ,kurias ir galejo nukirsti.