Tema: Re: Kas VLN draugauja su varzom ir lituokliu
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-12 14:01:48
Quicker rašė:

> PS. Jei rimtai, tai ten dar yra vienas toks juodas blynas, o jis tai
> specifine, nekeiciama mikroschema, kuri greiciausiai ir bus nudususi.

Tiek toli dar nežiūrėčiau...

> kitas dalis. Be to - gali ir pic'as but nuduses, ji pakeist galima, bet
> programos tai kaip suprantu gamintojas neplatina, taigi irgi

PIC'as, panašu, gyvas (kraunasi), tai programa nusiskaito. Nebent
gamintojas to aiškiai nenori, tačiau tai vėlgi, turbūt daugiau
atsitiktinumo reikalas (uždėta apsauga ar ne).
Mielieji, kam ten baterija? Panašu, kad PIC'ui (nes ram'o, rtc nematyti;
nebent U3, U6). T.y. PIC'as (L profilio, t.y. pažemintos maitinimo
įtampos), panašu, nuo jos kažkada veikia (kai dingsta maitinimas,
pvz...). Viena kas šauna į galvą, kad perturbacijų metu, dėl pasėdusios
baterijos (ar šiaip) ir šokinėjimo (nuo ko čia man maitintis) galėjo
pic'o flash'o turinys kiek pagesti.
Ne pro šalį sužinoti kas tas U3 ir kokia baterijos įtampa (gal ji jau
pasėdusi...). Na dar kur link veda U6 takeliai (t.y. kitos pusės foto).