Tema: Re: Kas VLN draugauja su varzom ir lituokliu
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-13 14:08:35
Beda elektronikos pasaulyje tai, kad remontui reikalingas laikas sunkiai prognozuojamas,  tad praejus kuriam tai laikui-uzsispyres kaimynas malkas bus sukroves, o patsai, galimas daiktas,  nepataises. Tada seks klausimas: as malkas sukroviau, o tu ar pataisei? Jum buna-krusiesi, pi....si., o parodyt, nelabai yra ka:)