Tema: Re: Kas VLN draugauja su varzom ir lituokliu
Autorius: Levas
Data: 2011-01-12 16:13:14
o zinai kodel? Todel, kad naujo namo elektros ivado varza miniatiurine (laidai stori, geri kontaktai ir panasiai), o pas sena kazkokia didesne. Todel trumpo atveju naujam name teka kiloamperai, o senam ne. O nuo amperu ir induktyvumo formuojasi visokiek keisti pereinamieji procesai kurie indukuoja gana rimtas itampas.

Todel ir reikalingi varistoriai galineje irangoje.