Tema: Re: Kas VLN draugauja su varzom ir lituokliu
Autorius: bigT
Data: 2011-01-12 15:02:42
  Pas tave nibe 1220 ar naujasnis? Pagal vaizdeli nuotraukoje tai rodos
kaip maniskis (senai maciau vidurius, nepamenu gerai)
Kiek seniau uzmetes aki buvau, tai sitas valdymo blokas komunikuoja su
kitu (reliu) bloku. I schema nelindau, bet komunikacijai panaudota
telefoninis kabelis (4 laidai),
kas labai primena i serial'a t.y. RX TX GND. Jei raso connecting tai
PIC'as kaip ir dalinai veikia.
Idomumo delei, jei pas tave 1220 tai galima butu pas mane pajungti,
paziuret ka raso...