Tema: Re: ventiliatorius su dregmes reguliatoriumi
Autorius: Siurskis
Data: 2010-12-22 18:36:23
Turiu CATA x-mart (is SSSS).Nesu labai patenkintas.Gana sunkiai
reguliuojasi,arba pastoviai dirba,arba retai suveikia.Jei klozetas
atskirai,gal ir nieko...,bet i kvapa nereaguoja :(.Tikiu,kad MAICO zymiai
geriau....

"Algirdas"  wrote in message news:ieo7ie$dlm$1@trimpas.omnitel.net...

nusipirkau icon ventiliatoriu + htm moduli, tipo dregnomatis ir taimeris.
praejo keletas dienu kol susiderinau,
bet dabar esu labai patenkintas. Pas mane wc ir dusas viename, tai ir
taimeris, ir dregnomatis labai patogu.