Tema: Re: ventiliatorius su dregmes reguliatoriumi
Autorius: trans
Data: 2010-12-21 21:41:48
irgi variantas, bet taciau yra vienas didelis minusas, kai nores undine
islipus is vonios ar duso issidziovint galva, susiformuot sukuosena,
pasikremuot ir tures valyt veidrodi su ranksluociu tai mygom ieskosi ka
pakeist savo schemoj ;) Rekomendavau maico piano ir s&p butent todel kad jie
patys tyliausi rinkoje ir tas uzimas beveik nenervina. Su dvieju jungikliu
schema ijungi tik pabaigoj proceduru islipes is vonios/duso