Tema: Re: ventiliatorius su dregmes reguliatoriumi
Autorius: trans
Data: 2010-12-21 16:00:38
Sviesos jungikliai paprastai daromi koridoriuj salia vonios duru.
Ventiliatoriaus jungikliai kitoj sienos pusej, tai yra patalpos viduj. Pas
mane i viena bloka sumontuota dvigubas vent.jungiklis, rozete ir grindinio
sildymo valdymas. Automatinis isijungimas maudantis yra blogis, todel
isjungimo mygtuka visada naudoju. Buna kad uzmirsti, ir pradejes praustis
isgirsti kaip uzsikaicia ventiliatorius, laimei pas mane tereikia pradaryt
duso duris ir ranka istiesti :) Cia pamasciau kad idealus variantas butu tie
mygtukaikai valdomi balsu: susunki "OFF" issijungia, "ON" isijungia, "SHIT!"
paleidzia taimeri :)