Tema: Re: ventiliatorius su dregmes reguliatoriumi
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-21 11:56:54
na, jei du jungikliai vien ventiliatoriui-tada taip. Taciau prie vonios duru esantys 3 jungikliai-man jau "nesiziuri" Staciau viena dviguba. Vienas sviesai, kitas priverstiniui ventiliatoriaus ijungimui, kai ruosiamasi daug bezdeti :) . Dregnomatis isijungia bile kada, kai pasiekiama dregme. Dziustant daug drabuziu, maudantis, darant tvarka.