Tema: Re: ventiliatorius su dregmes reguliatoriumi
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-21 01:22:39
nezinau. Dregme vonioje-gresia palesiu, prasmirdusiais ir nedziustanciais ranksluosciais. Aisku-kompiuterizuotas ventiliatorius butu dar geriau, kuris ivertintu, kad kol tu maudaisi-reikia paleikyti pirties dregme, o tau isejus, istraukt ja. Dregnomatis tos savybes neturi-pasidare dregniau ir isijunge, jam nesvarbu kas vonioje duotu laiko momentu randasi ir ka veikia :) Beje-dregnomatis ijungia kada dregna, o rankomis gali ijungti bile kada. Isjungus -veiks taimerio nustatyta laika. Algoritmas toks.