Tema: Re: ventiliatorius su dregmes reguliatoriumi
Autorius: bzik
Data: 2010-12-20 13:58:16
kazkokios ribos buvo. Jei nustatydavau minimuma, tai jis veike nuolat. Jei vos daugiau, suveikdavo pustelejus ant daviklio ploksteles. Tik realiai ventiliacijos angoje, kur buvo gan normali naturali trauka iki daviklio dregme neprieidavo. Palikau su taimeriu - uzgesinus sviesa jis dar minute kita pabirbdavo ir to uzteko. Dregmes uzsilaikymo problemu nebuvo.