Tema: Re: ventiliatorius su dregmes reguliatoriumi
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-21 19:56:55
Nezinia kartais ir kaip geriau.....Viena burzuju rode per tv, tai pas ta, maudantis supypsi kazkoks signalas, kuris reiskia, kas po poros minuciu vanduo duse atsijungs. Burzujus teigia, kad tai labai discipilinuoja vaikus, kurie ipranta maudytis ir nusimaudyt, o ne svajot po dusu palindus. Is tos puses, gal ir tas , isijunges, ventiliatorius ner blogai? :)))))