Tema: Re: ventiliatorius su dregmes reguliatoriumi
Autorius: Algirdas
Data: 2010-12-21 22:04:10
Icon'ui uztenka triju laidu - vienas pastovi faze, antras nulis, trecias -
faze suaktyvinama jungikliu.
Esant dregmei - isijungia pats.
Spustelejus jungikli veikia numatyta laika.
Esant ijungtam jungikliui veikia kol isjungi + nustatytas laikas + jei yra
dregmes.
O del veidrodzio labai paprastas sprendimas - pas mane su sviesa isijungia
ir veidrodzio sildymas.
Gal nelabai ekonomiska, bet dar vienas jungiklis nedziugintu.