Tema: Re: Senuku garantinis ir rastas pagal sablona
Autorius: Quicker
Data: 2010-11-02 16:09:19
On 2010-10-31 08:34, AudLiut wrote:
> Bet jis gi sugedo, nors naudotas kelis kartus, garantinis nustate, kad
> tai gamintojo kalte, tai kodel as negaliu pasirinkti kito gamintojo,
> kuris mano nuomone reciau klystu?

Tai gal reikejo rinktis PRIES perkant? :) As suprantu, kad senukai cia
neteisus ir juos reiketu padulkinti uz toki elgesi, bet kita vertus -
man rodos tamsta ir pats neetiskai (nors teisetai) elgiates. Juk
prietaisa suremontavo, tai kokios dar pretenzijos? Cia jau tikrai
neislaikoma interesu pusiausvyra... Neduok dieve toki klienta apturet :)