Tema: Re: Senuku garantinis ir rastas pagal sablona
Autorius: ufonaut
Data: 2010-10-31 19:09:42
On 10/30/2010 12:39 PM, svk wrote:
> Neginu að seniø nei dirbu juose, bet po poros metø reikalauti pinigø
> graþinimo, tai tik visiðkas biurokratas gali, kuris tik "savo atsakomybës
> ribose" perskaitæs ástatymo iðtraukà ir tematantis "...teisë reikalauti
> graþinti pinigus...". Kokion ðiknon, atsipraðau, senukai, lopø centras ar
> bile koks kitas prekybininkas, kokiu dediesi, susikið tà tavo du metus
> droþtà ir galø gale uþdroþtà, nubraiþytà, iðterliotà ir pan. skilà?

Tai gal garantija reikia mazinti? Arba is vis to daikto nepardavineti.

Man idomu toks dalykas. Yra berods istatymas, kad kokia preke
benusipirksi, jai minimali garantija Lietuvoje yra 2 metai. Tai kokiu
budu tada pvz Lemonoj daugumai prekiu garantija yra 6, 9 men ir
panasiai. Ir jie ta viesai deklaruoja.