Tema: Re: Senuku garantinis ir rastas pagal sablona
Autorius: Dainius
Data: 2010-10-30 00:11:57
nu variantas, kad uz pjukla pinigai i sauja tai toks svarstytinas...
prireikia man supjau lentas, nuperku pjukla, supjaunu, po to pjukla atgal i
parduotuve, isreiskiu pretencija kokia nors, ir man atgal pinigai. taip
sakant nemokama nuoma....
pas mus dar negret bus taip...

"AudLiut" <audliutNereikia@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:iaf93n$min$1@trimpas.omnitel.net...