Tema: Re: Senuku garantinis ir rastas pagal sablona
Autorius: AudLiut
Data: 2010-10-31 08:38:08
per tuos pora metu as jis bendroj sumoj ir valandos neisdirbes, kada jis
butu uzsilenkes jei buciau ji naudojas normaliau? Gamintojo atsotvas -
garantinis , nesigincino kad tai gamintojo brokas, tai kodel as negaliu
pasirinkti kito gamintojo gaminio? Juolab, kad garantija tuoj baigsis ir dar
po keliu naudojimu jis visai uzsilenks. Tai tada nx tas skilas iki
kinietiska sh su 6men garantija uz 3-4 kart pigiau ir susitaikai